تبلیغات منفی ..............

تازگی ها یه نفر با اسم سفر به اعماق اینترنت داره میاد توی وبلاگ ها و حرفهای نامربوط میزنه . از اونجایی که وبلاگ سفر به اعماق اینترنت ، وبلاگ بسیار خوب و پر محتواییه ، طبیعیه که یه سری آدم نفهم و عقده ای بخوان اینجوری براشون تبلیغات منفی کنن که مثلا توو مسابقه بهترین وبلاگهای فارسی حذف بشن . اینو برای آگاهی بقیه دوستان گفتم در جریان باشن.

این هم توضیح خودشون در این باره :


توجه توجه جدیدن شخصی اقدام به دادن فحش و دادن نظرات بطور رکیک کرده است و خود را بجای من جا زده و به عنوان وبلاگ "سفر به اعماق اینترنت" برای تعداد زیادی وبلاگ فحش و ناسزا فرستاده است تمام این قضایا مربوط به مسابقه برترین وبلاگهای فارسی میباشد و سعی در حذف من در این دوره مسابقات و ضربه زدن به من میباشد از تمامی دوستان عزیز عذر خواهی میکنم ما مخلص همه شما هم هستیم

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:25 ق.ظ http://otanazi2001.blogsky.com

سلام .
وبلاگ زیبائی داری .
من تازه به این جا نقل مکان کردم .
به من هم سر بزن.
پاینده باشی.

الهه یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:35 ق.ظ http://elahehyenaz.blogsky.com

اهورا جان سلام
با عرض معذرت باید بگم که من از این چیزا سر در نمیارم اگه می تونی به من کمک کنی برام بنویس
قربانت.........
موفق باشی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد