سلام به همه دوستای عزیز
راستش من خودم هم نمیدونم چرا این وبلاگ رو درست کردم . ولی چیزی که هست اینه که اصلا و عمرا اینکاره نیستم ... . اینو از رو تاریخ آپدیت هام میتونین کاملا درک کنین....
خلاصه فقط حسنی که داشت برام این بود که کلی دوستای خوب و گل پیدا کردم .
چند بار هم تصمیم گرفتم که ۲۰۰-۳۰۰ تا لورازپام بریزم تو یکی از پست هام و وبلاگو مرخص کنم بره پی کارش . ولی راستش ترسیدم ....

الان هم بعد از کلی سر و کله زدن با یکی از همین دوستام یعنی سرمه تصمیم گرفتم توو عمله انجام شده بزارمش و بریم سند اینجا رو به نامش بزنم .... امیدوارم دیگه گیرررر نده .......
اینجوری هم این وبلاگ از دست من راحت میشه و هم اینکه از این حالت متروک در میاد و پاک هم نمیشه .........

البته ناگفته نماند که خود سرمه وبلاگ خیلی قشنگی داره ، امیدوارم دست این بچه یتتیم رو هم بگیره ....

                                                        دوستتون دارم
                                                              اهورا



                                                   

نظرات 3 + ارسال نظر
سرمه شنبه 20 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:04 ق.ظ

چشم...من دیگه رو حرف شما حرف نمی زنم...اما به شرطی که خودت هم هر دفعه بیای آپدیت کنی و صد البته عکس های خوگشل بیاری

مهتاب شنبه 20 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:58 ب.ظ http://paradise.blogsky.com

اوخی :(( حیف که دیگه نمینویسی و دیگه عکسهای قشنگ قشنگ نمیزاری :(( هر جا هستی موفق و شاد باشی

بهشت سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:08 ق.ظ http://paradise1979.blogsky.com

سلام

وبلاگ به این خوبی را حیفه که تعطیلش کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد