اتحاد از نوع 2500 ساله آریایی !!!

احتمالا شما هم حداقل تا به حال یک بار هم شده سری به این چت روم های یاهو زدید . آقا عجب خر تو خریه , یکی داره فحش خواهر و مادر به همه میده , یکی 100 بار مینویسه ( خانم 23 تا 30 ساله با خونه خالی پی ام بده ) . . . یکی دیگه هم وسط مشاعره خانم فلان و آقای بلان میاد موزیک متالیکا میزاره , یه بینوای دیگه هم کلی زور میزنه و تالک و میگیره و به اصطلاح میاد بالا , ولی چون حرفی نداره بزنه 65 بار میگه " الللللللللو , صدای من میاد ؟؟؟ " ....
خلاصه از این قبیل چیزها بین ما ایرونی های 2500 ساله زیاده . ولی نکته جالبی که بهش بر خوردم اینه : چند شب پیش وتوی یکی از همین اطاقها که مثلا بالای 30 سال هم داشتن صحبت سر آزادی و اینکه ما مردم باید با هم متحد باشیم و یکی باشیم و مشتی بر دهان این حکومت بزنیم و از این حرفها بود .. عده ای داشتن مثلا ادای آدمهای روشنفکر و در میاوردن و حرفهای قلمبه سلمبه میزدن تا اینکه تعداد علاقه مندان به شرکت در بحث زیاد شد و طبیعتا مشکل در گرفتن تالک ....یکی جواب 10 دقیقه پیش قلی رو میداد , یکی دیگه هم آتیشی شده بود و میگفت وسط حرف من نپرین ( بماند که در این بین چندین بار بحث به خاطر پخش موزیک جلال همتی بهم خورد ! ) .....
خلاصه بعد از مدتی طبق عرف چت قرار بر این شد که هر کی خواست بیاد بالا 1 بزنه .!... چشمتون روز بد نبینه که باز همه ریختن رو سر و کله هم , یکی میزد 1111111 یکی هم 123456789 , یه گاگول دیگه هم شماره موبایلشو مینوشت !! ... شهین میگفت من اول یک زدم , مهین هم میگفت چون یک من گنده تره من اول بلید حرف بزنم , ممدلی هم چون 157 بار بیشتر از بقیه یک رو کپی کرده بود ادعای اول بودن در حرف زدن میکرد ... ( دقت کنید یک قانون به این سادگی , آقا 1 بزنین بعد بیاین بالا که خط رو خط نشه و نظم رعایت بشه ) ولی مگه شد ؟؟؟ .. نشد که نشد !!... بعد از 1 ساعت هم ملت مجبور شدن با صدای لطیف جلال همتی قققر ملویی بیان و صداشونم در نیاد ...
و اما نتیجه ! ... واقعا مایی که در یک اجتماع کوچیک و بر طبق یک قانون ساده نمیتونیم با هم یکی بشیم و حرف همو بفهمیم , مایی که از پس یک منطق ساده بر نمیایم , آیا واقعا میتونیم دست به کارهای بزرگتری بزنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟ ............ من که فکر نمیکنم !

نظرات 1 + ارسال نظر
داش امیر جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:43 ق.ظ http://ghab.persianblog.com

من حرفتو تصدیق می کنم ... ما ایرانیها هنوزم داریم گول عذذ 2500 رو می خوریم ... حیف .. ! موفق باشی عزیز ...قشنگ می نویسیی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد